tirsdag 11. september 2012

Fra Snorre

Det er med tungt hjerte at jeg har besluttet å gi meg som trommeslager i Sassybeat.

Det har vært fem fantastiske år, med øvelser, innspillinger og konserter. Den siste i sommer, da Sassybeat spilte akustisk under Slottsfjellfestivalen i Tønsberg.

Jeg har hatt stor glede av tiden i bandet, men det har kommet en tid der jeg har måttet ta et valg. Det siste året har jeg studert på fulltid, noe jeg ønsker å fortsette med. Sassybeat har store planer og ambisjoner. De neste årene vil kreve mer og jeg ser at det er vanskelig å kombinere aktivitetene. Det er på grunnlag av dette at jeg takker for meg.

Jeg sitter heldigvis igjen med gode minner og tre fantastiske venner. Nå ønsker jeg Anna, Ingrid og Vebjørn lykke til videre. Dette var bare begynelsen. Jeg gleder meg til å høre fortsettelsen…

Snorre

Ingen kommentarer:

ShareThis