lørdag 13. oktober 2012

Fra Vebjørn


Det er med stor sorg jeg meddeler at jeg ikke lenger kommer til å være gitarist og tangentmann i Sassybeat. Det er veldig trist å måtte ta farvel, men jeg har innsett at Sassybeat etter hvert kommer til å bli altoppslukende, noe som gjør det umulig for meg å satse på mine andre musikkprosjekter. Sassybeat er et satsningsprosjekt som blir mer og mer forpliktende, og jeg prøver å tenke så langsiktig som mulig. Derfor har jeg funnet ut at dette er rett tidspunkt å gi seg. Bandet har gitt meg en rekke gode minner, hyggelige opplevelser, fete konserter, inspirerende mennesker, nydelig musikk og fantastiske middager. Selv om å slutte betyr at jeg må si adjø til mange av disse tingene, er det et valg jeg må ta. 

Det er naturligvis ikke lett å ta en slik avgjørelse. Anna, Ingrid, Snorre og jeg spilte sammen for første gang for nesten to år siden. Helt siden da har vi fortsatt å ha flotte opplevelser sammen som band, og også nære venner. Dere vet at jeg er glad i dere og jeg ønsker dere masse lykke til videre, Anna og Ingrid.

Med sorgfull avskjed, 
Vebjørn


Ingen kommentarer:

ShareThis